De la un mic depozit de materiale de constructie deschis in Galati, in 1992, Arabesque a ajuns la o retea extinsa de centre comericale.
Compania Arabesque este prezenta in piata prin intermediul a 19 magazine deschise in 16 orase din tara: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Brasov, Constanta, Iasi, Craiova, Ploiesti, Pitesti, Galati, Piatra Neamt, Bacau, Focsani, Tg. Mures, Oradea si Baia Mare. Distributia acestora pe teritoriul Romaniei face ca orice client, din orice colt al tarii, sa fie intr-o raza de mai putin de 150 de km fata de un centru comercial Arabesque. Cea mai mare parte a centrelor comerciale activeaza si ca puncte de distributie pentru comenzile online ceea ce face ca o comanda plasata in magazinul online arabesque.ro sa ajunga la destinatie cu masinile proprii Arabesque in majoritatea localitatilor din tara.
De altfel, flota Arabesque este impresionatanta. Peste 700 de masini de transport sunt folosite pentru a aduce marfa de la diversi furnizori din tara si strainatate sau pentru a distribui produsele comandate prin intermediul portalului online.
Experienta din Romania a fost folosita din plin de echipa Arabesque pentru a-si face simtita prezenta si in tarile vecine. Dupa primul magazin deschis la Chisinau, in Republica Moldova in anul 2005, au urmat magazinele deschise in Ucraina, unde compania activeaza sub numele Budmax, apoi cele din Serbia si Bulgaria.
Reteaua internationala Arabesque numara la momentul actual nu mai putin de 20 de puncte de distributie ce folosesc aceeasi filozofie de a oferi o paleta cat mai larga de produse si servicii specifice acestei zone de produse.
Fiecare zona geografica in care este prezenta compania Arabesque vine cu propriile provocari, insa de multe ori, solutiile si modul de abordare folosit la nivel local este „exportat” si testat in celelalte arii acoperite de companie.
Conform declaratiilor facute de Cezar Rapotan, actionarul majoritar Arabesque, compania a investit si planifica in continuare investitii atat pentru largirea retele de distributie dar si pentru modernizarea magazinelor deja existente, pentru a oferi clientilor o gama cat mai larga de produse precum si o serie intreaga de servicii specifice precum debitarea si cantarea palului, colorarea vopselurilor pentru a obtine nuante speciale, fasonarea si debitarea de otel beton sau consultanta in alegerea materialelor necesare realizarii unui proiect de constructie sau amenajare.